Sabtu, Disember 24, 2011

Yang aku idamkan....

salam... 

hurm... ari nie aku nk update pasal ape yg aku mahu kn...
ape yg aku nk dpt kn...
tu pon lau ade rzki lh...
lau xde cm mne nk dpt kn... 
btol x...


1.) aku nk lens idaman aku nie:
nikon 85mm f1.8 ( lau de rziki aku nk yg f1.4)
harge die RM 1500++ ( lau f1.4 RM 3800++)
xmampu nk dpt kn yg f1.4 2...




2.) aku nk lens nie...
name die samyang fisheye 8mm...
lens idaman aku gak...
nk bli yg nikon nye mahal...
nikon pnye harge dlm 4500++
yg nie dlm RM 1250...




3.) aku nk speedlight nie 2 biji...
senang untuk kegunaan aku nk main lighting...;p
name die Nikon sb900
harge 1 biji nie RM 1500++ 
so 2 biji RM 3000++



4.) aku tringin nk ade studio sndri... 
so aku tringin nk bli lighting studio...
bnyk set yg ade... smue bgantong pd jenis n watt die...
tp dlm fikiran aku, stkat 400watt dh ckp kot bagi aku...
harge pon dlm RM 3400++
(gambar skdar iasan)




5.) bile set smue dh complet...
aku nk dpt kn macbook pro...
bajet dlm RM 3600++ dh dpt kot...



6.) aku tngk cm best je iPhone 4s tu...
tringin gak nk rase...
harge yg aku tngk dlm RM 2200 dh blh dpt dh...



7.) lastly aku nk dpt kn body camre lg 1...
nk amik yg full frame...
aku rse yg pling murh body nie je...
name die Nikon D700...
harge die dalam RM 8800++
mmg lambat lh aku nk dpt kn...
blh bli kete kot...;p



so aku total smue dlm RM 24,000.00...
gile... 
blh kawen dh ngan duit tu...
ahaha...


aku ttp dpn kn gak...
sal kawen aku mls nk fikir...
nk enjoy ngan dunia aku...:)


hope 1 day aku ade rzki nk dpt kn smue nie...
insyaALLAH...:)



sekian....
wassalam...

24/12/2012 @ 3.25am


Tiada ulasan:

Catat Ulasan