Ahad, April 10, 2011

~~Gadget~~

salam...


lame dh aku x cte2 n conteng2 blog aku...
bnyg dugaan n masalah yg aku hadapi skrg...
ditambah kn hidup aku yg sunyi...
trpakse duduk sorg2...

pe lh wat kn...
hurm...


dh lh xnk cte sedh2...
t aku sedh...
huhu...


nie aku nk cte sal impian aku pas nie...
aku dh start nk kompol gadget banyk2...
wat peneman aku...
huhu...



yang petame skli aku nk bli ::

 nie lh yg aku impi kn...
nk bli iphone 3gs 32G
(nk bli iphone 4 x mampu)
bajet dalam :: RM 1400




yang ke due ::

(nikon/tamron 70-300mm)


(nissin Di622)


(nikon D3100 battery grip)

yg ke due aku nk mantap kn lagi MISS NIKON aku...
aku nk bli lens, speedlight n battery grip...
bajet tok nie ::
lens :: RM 700-900
speedlight :: RM 500-600
battery grip :: RM 200-250




yang ketige ::


yang ke tige nie aku nk tunai kn impian aku dri dlu lagi...
dlu aku nk sangat bli PSP...
but till now msh xdpt lg...
huhu...
aku msh besabar lg...
and 1 day aku pasti akan dapat kn...
huhu...
bajet PSP :: RM 750




2 lh impian aku...
2 pon lau aku de duit...


ngan kadaan skrg nie...
agak sush sikit tok aku dapat kn...
huhu...


now aku dh ade ::

(miss Q)


(miss no)


(miss nikon)



nie je yg bru ade...
huhu...



pas dh dpt ape yg aku nk... 
make smpurna lh impian aku...
huhu...


aku harap sngt dpt smue nye...




sekian...
5.14pm @ 10/4/2011


4 ulasan:

  1. sblom nk bli miss iph0 n miss psp..ngan nk mantapkn miss nik0n...kne la blnje kenny r0gers dlu..sbb t bile da bli sume2 tu..bajet da lari...t ngidam + kempunan~~~
    =)

    BalasPadam
  2. awwww.....
    haha... bkn kmu ke nk bnje...;p
    ala... nie just impian... lom blh tcapai lg...;p

    BalasPadam
  3. .fixx...after this u ley la photoshoot i k....hahaha...i tgh usha DSLR!!!! iPhone i kne matikan niat i dlu coz it's totally high risk 4 me 2 use it..hahaha...

    BalasPadam
  4. haha.... blh je....;p

    ala plan2 r... blh t.... p bajet besar tau nk ankt DSLR 2...;p

    BalasPadam