Selasa, Disember 14, 2010

Fixx, plzz dont cry....

salam...


aku xtau npe aku lemah sngt skrg nie...
tbe2 aku tingat ape yg aku lalui...

aku rindu kn kenangan aku....
aku nk blik pde knangan 2....

p aku tau x kn leh....

xde spe dpt tlg aku....

haish...

mengalir air mate aku....
nape aku x tau...
tbe2 je mengalir kuar...

haish....



MR.FIXX, plzz...
be strong...


aku x mampu...
aku dh cube tok kuat kn diri aku...
aku cbe tok satel kna problem aku...
but blum smpat aku nk slesai kn..
aku dhempap mslh lain...
y?

aku dh x larat nk pikul beban nie...
npe msti aku lalui bnde nie smue?

hais....


xde pon kebahgian n pelangi aku dtg...
aku perlu kn sngt... 
but smpai skrg...
aku x dpt ape yg aku nk...
aku mengharap sngt ia akan muncul...


rase cm dh x benafas dh...
tngelam aku...





ya ALLAH..
tlg lh hambe MU ini...




(T_T)




14/12/2010 @ 2.12am

Tiada ulasan:

Catat Ulasan