Ahad, November 21, 2010

~~Apelah nk jadi ngan aku nie~~

salam...

aku rse cm diri aku nie dh x kuat lagi nk bhadapan ngan smue nie...
aku sngt leth...
aku sangat moody

aku x tau pe kn jd ngan dri aku....

ari 2 damam...
pas2 baik...
pas 2 demam lik....
haish... trok dh aku nie....
g klilik, n doktor kuar kn surat supye g spital...
but aku xnk...
aku x nk sush kn parents aku...

n g pon bkn best kt spital 2....

but now magrin aku cm nk dtg blik je...
mntak2 lh x kne....dh lh pe pon xde...
kang kne aku yg hapadpi sorg2....
haish...


sedh aku ble cm nie...


aku nk die....


aku jeles ngan TWIN aku... 
dh bhgie die skrg.... 
n ari nie die kawen....
trase aku sngt2....


n sok 22/11/2010..
haish...
nie lah trikh yg takot aku nk lalui....
sbb nie trikh BIRTHDAY die...
aku x tau nk wat cm mne...
aku rndu die....
rndu sngat2....

aku x tau cm mne n pe plu aku buat...



hurm...


NURHIDAYAH BINTI MOHD ALI...
I MISS U SO MUCH...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan